Einde www.jeroenvoorkwf.nl


Beste volgers,

De titel van dit bericht doet het ergste vermoeden. Het einde van
www.jeroenvoorkwf.nl. Na 2008 en 2009 is het nu voorbij?

Wat mij betreft niet. De fysieke voorbereidingen zijn namelijk in volle
gang.

Zo heb ik, in de koude januari en februari maand, een kleine 1000km buiten
gefietst.
Ben ik regelmatig, voor en na het werk, naar de sportschool ClubFit geweest
en daar de nodige uurtjes op de (spinning) fiets gezetten.
Zeer eentonig maar ook hier "opgeven is geen optie", let ik op wat ik eet,
extra kg's zijn straks extra ballast.

Zonder deze lichamelijke voorbereidingen ga ik het op 3 juni heel zwaar
krijgen om 6 keer Alpe d'huez op te fietsen voor KWF Kankerbestrijding.

Meer kan ik op dit moment niet doen en toch gaat het niet goed met
www.jeroenvoorkwf.nl.

Aangezien het doel van het evenement is om zo veel mogelijk geld te in te
zamelen voor KWF en er slechts 150 individuele rijders mee kunnen doen heeft
men een aantal voorwaarden aan de deelnemers gesteld om mee te kunnen doen.
Eén daarvan is een startbedrag van €2.500,-. Dit mogen donatie's zijn maar
ook toezeggingen om te sponsoren.

En dat is nu het probleem, www.jeroenvoorkwf.nl red dat bij lange niet laat
staan het doel van €6666,66. En op 1 maart is er weer een moment dat de
tussenstand wordt opgemaakt. De tijd gaat dringen.

"Opgeven is geen Optie"......... dus zal ik persoonlijk garant moeten staan
voor dit bedrag of.......................einde.
Maar €2.500,- gaat financieel te ver om persoonlijk te doen.

Wie wil mij helpen, KWF Kankerbestrijding te steunen. Kijk op
www.jeroenvoorkwf.nl "STEUN MIJ", doe een
donatie.

In ieder geval bedankt voor jullie aandacht en ik hou jullie op de hoogte.

Met sportieve groet,