Het gaat door!


Beste volgers,

Na mijn vorige bericht heb ik van vele mensen reacties ontvangen over het feit of al dan niet doorgaan van mijn deelname aan Alpe d'huzes.
Als individuele deelnemer moet ik minimaal €2.500,- sponsorgeld meenemen. En het zag er niet naar uit dat ik dat ging lukken.
Van diverse mensen heb ik reacties gehad en andere hebben hun woorden ook omgezet in daden en een bedrag gedoneerd of toegezegd een bedrag te gaan doneren. De grootste krant van Vlaardingen "Weekkrant" Groot Vlaardingen had hier oog voor. Allemaal bedankt hiervoor.
Er zijn,door andere!, initiatieven genomen om geld in te zamelen. Zo worden er advertenties in het Vakblad Laboratorium Magazine verkocht. Uiteraad gaat de volledige opbrengst naar KWF Kankerbestrijding. Wordt er door van Rossem Sport meegewerkt aan een speciale www.jeroenvoorkwf.nl fiets waardoor er nog meer aandacht is voor deze actie. Ook zal Proxive Promotions voor een passende volgauto zorgen.

Een andere actie wordt mogelijk gemaakt door sponsor Sportcentrum ClubFit. Zij organiseren een textiel inzamelingsactie. Dus heb je textiel, lever dit dan in en je helpt op deze manier KWF Kankerbestrijding te steunen. Is inleveren een probleem. Mail mij dan kijken we naar een oplossing.

Mede dankzij anderen benader ik de €2.500 en heb dan ook besloten het eventueel het verschil uit eigen zak bijdragen.

Ook in 2010 gaat www.jeroenvoorkwf.nl door!! "Opgeven is geen optie"

Het eerste doel is bereikt: www.jeroenvoorkwf.nl gaat dus door!!! Op naar het tweede doel €6.666,66.
Klik hier voor een actuele stand en online doneren.

Met sportieve groet,